Naz Glayíos/Oihuak, ciclu de conciertos d’Ixuxú

log.jpg.estrellaMúsica en movimientu, pueblos moviéndose. El llema ye’l reflexu de Glayíos/Oihuak, una iniciativa d’Ixuxú Asturies-Euskal Herria Elkartea y el Colectivu Xuvenil Glayíos pa sofitar a bandes asturianes y vasques lloñe de la so tierra. Acullá de la música, ye un proyectu que-y da puxu a un modelu nuevu de xestión cultural basáu na cooperación, l’autoxestión y la tresmisión de principios.

El 31 de xineru arranca’l ciclu. Ye la primera puesta n’escena d’una iniciativa que va axuntar diez grupos destacaos (cinco asturianos, cinco vascos) y los intercambiará p’aprovechar la relevancia que cadún tien dientro del so territoriu. Los cinco conciertos que se van facer n’Asturies -toos na Sala Whippoorwill d’Uviéu- apuesten por xenerar un circuitu estable de música en directo. Too ello con un preciu afayadizu: les entraes anticipaes van costar 5 euros y na puerta 8 euros.

Otra clave ye la importancia de cómo se faen les coses. Glayíos/Oihuak surde de principios como los de fomentar la diversidá llingüística o dar un tratu igualitariu, tresparente y horizontal ente bandes y organizadores.Tamién destaca la so apuesta pol texíu productivu asturianu y la economía social: tolos patrocinadores y collaboradores son axentes colos que comparten principios de responsabilidá social pa col territoriu, condiciones llaborales dignes y defensa de la cultura.

Ye una iniciativa moza -les persones que la promueven tienen menos de 30 años-, ensin calter llucrativu y na que va haber espaciu pa la solidaridá y la reivindicación gracies a la participación de dellos movimientos sociales. A la fin, ye un proyectu anovador que, en tiempos de crisis del sistema, nagua por da-y puxu a modelos de xestión cultural qu’amuesen que son vidables otres formes de construyir rellaciones sociales, económiques y culturales.

Conciertos
Los asturianos Skama la Rede y los donostiarres Skakeitan van abrir el ciclu a ritmu ska pa presentar los sos nuevos trabayos, ‘Avante’ y ‘Orekariak’. Van sigui-yos otros cuatro conciertos -en marzu, mayu, setiembre y payares- qu’ufrirán estilos tan estremaos como’l stoner rock, el punk, la fusión y la electrónica. En pasando la primavera, los grupos d’Asturies van tocar nel País Vascu con un formatu nel que la organización ta trabayando.

Anuncios

Responder

Introduce tus datos o haz clic en un icono para iniciar sesión:

Logo de WordPress.com

Estás comentando usando tu cuenta de WordPress.com. Cerrar sesión / Cambiar )

Imagen de Twitter

Estás comentando usando tu cuenta de Twitter. Cerrar sesión / Cambiar )

Foto de Facebook

Estás comentando usando tu cuenta de Facebook. Cerrar sesión / Cambiar )

Google+ photo

Estás comentando usando tu cuenta de Google+. Cerrar sesión / Cambiar )

Conectando a %s