Yá a venta les entraes pa SuTaGar

sutagar.promo Los padres del heavy metal n’euskera van descargar 27 años de trayectoria col so conciertu del 19 d’avientu en Lata de Zinc (Uviéu).

En 1987 cuatro collacios d’Eibar axuntáronse pa sonar como Judas Priest, Iron Maiden o Metallica, pero usando la so llingua materna nunes lletres con fondu conteníu social. Casi trés décades dempués, Su Ta Gar nun son namás pioneros del heavy metal n’euskera, sinon que son ún de los nomes más importantes de la música vasca. Tres abondos años ensin pisar Asturies, van tornar a Uviéu pa presentar el so caberu discu “Bizirik Gaude”.

Esta cita imprescindible pa ver a Su Ta Gar yá ta marcada nel calendariu: vienres 19 d’avientu a les 21.00 na sala que’l colectivu cultural Lata de Zinc tien nel barriu uvieín d’Otero. El conciertu ta entamáu por Ixuxú Asturies-Euskal Herria elkartea -asociación d’asturianos emigraos al País Vascu que fai de ponte sociocultural ente los dos pueblos- y les entraes yá se pueden mercar por 8 euros en dellos bares de la zona central asturiana. Na puerta van costar 10 euros.

El concierto asítiase dientro de la xira de presentación de “Bizirik Gaude”, un trabayu que va del heavy más clásicu a ritmos enllenos de brenga. Pente medies, matices acústicos, una balada y hasta dalgún toque de hit radiofónicu col single ‘Zure Baitan’. Diez cantares nes que la reivindicación ta presente otra vegada y onde la llucha s’enfoca en clave más amplia: ye la llucha pola vida, la llucha de los sentimientos, la mirada a l’alma propia.

27 años de camín
Acullá del so últimu discu, Su Ta Gar van tornar a Asturies pa descargar enriba les tables la esperiencia algamada en 27 años d’existosa trayectoria. Nueve discos d’estudiu, cinco trabayos en directo, xires pel País Vascu, l’Estáu español, Europa y América… el camín d’estos collacios d’Eibar nun aparó dende que decidieron facer de la so afición un oficiu. Una oportunidá única pa ver en directo tola fuercia del heavy metal euskaldun.

LATA DE ZINC
[uviéu. c/ julián cañedo, 3]
19 D’AVIENTU-DICIEMBRE

apertura puerta 20.30 / conciertu 21.00
anticipada 8 euros / puerta 10 euros

Venta anticipada. L’Esperteyu (uviéu) Sidrería Canteli (xixón) El Cafetón (avilés) El Judá (siero) Ochobre (l’entregu) La Escuela (cangues d’onís)

cartelu.jpgEn 1987 cuatro amigos de Eibar decidieron juntarse para sonar como Judas Priest, Iron Maiden o Metallica, pero
utilizando su lengua materna en unas letras con fuerte contenido social.

Casi tres décadas después, Su Ta Gar no sólo son pioneros del heavy metal en euskera, si no que son uno de los nombres más importantes de la música vasca. Tras muchos años sin pisar Asturies, regresarán a Oviedo para presentar su disco “Bizirik Gaude”.

Esta cita imprescindible para ver a Su Ta Gar ya está marcada en el calendario: viernes 19 de diciembre a las 21.00 en la sala que el colectivo cultural Lata de Zinc tiene el barrio oventense de Otero. El concierto está organizado por Ixuxú Asturies-Euskal Herria elkartea –asociación de asturianos emigrados al País Vasco que hace de puente sociocultural entre los dos pueblos- y las entradas ya se pueden comprar por 8 euros en distintos bares de la zona central asturiana. En taquilla costarán 10 euros.

El concierto está enmarcado dentro la gira de presentación de “Bizirik Gaude”, un trabajo que va del heavy más clásico a ritmos desbocados y devastadores. Por el medio, matices acústicos, una balada e incluso cierto aire de hit radiofónico con el single ’Zure Baitan’. Diez canciones en las que la reivindicación vuelve a estar presente y donde la lucha se enfoca en clave más amplia: es la lucha por la vida, la lucha de los sentimientos, la mirada a la propia alma.

27 años de camino
Más allá de su último disco, Su Ta Gar regresarán a Asturies para descargar sobre las tablas la experiencia acumulada en 27 años de exitosa trayectoria. Nueve discos de estudio, cinco trabajos en directo, giras por Euskal Herria, el Estado español, Europa y América… el camino de estos amigos de Eibar ha sido imparable desde que decidieron hacer de su afición un oficio. Una oportunidad única para ver en directo toda la fuerza del heavy metal euskaldun.

Anuncios

Responder

Introduce tus datos o haz clic en un icono para iniciar sesión:

Logo de WordPress.com

Estás comentando usando tu cuenta de WordPress.com. Cerrar sesión / Cambiar )

Imagen de Twitter

Estás comentando usando tu cuenta de Twitter. Cerrar sesión / Cambiar )

Foto de Facebook

Estás comentando usando tu cuenta de Facebook. Cerrar sesión / Cambiar )

Google+ photo

Estás comentando usando tu cuenta de Google+. Cerrar sesión / Cambiar )

Conectando a %s