Ixuxú asoleya’l “Dossier 2014 Txostena”

txostenak2

Ixuxú edita un nuevu dossier pa espardir música, cultura y aspectos sociales asturianos nel País Vascu. El “Dossier 2014 Txostena” axunta 17 grupos, 9 proyecciones y 18 charres pa intentar que se programen n’infraestructures socioculturales vasques.

Ixuxú Asturies-Euskal Herria elkartea, l’asociación d’asturianos emigraos al País Vacu que fai de ponte sociocultural ente los dos pueblos, acaba d’espublizar una nueva edición del so dossier. Nél, arrexunta grupos de música, charres y proyecciones d’Asturies pa dales a conocer ante’l públicu vascu. Tamién tien por oxetivu algamar que se programe dalgún de los sos conteníos nes infraestructures socioculturales onde s’esparde.

17 grupos de música, 9 proyecciones y 18 charres sobre llingua, cultura, historia, música y movimientos sociales formen el “Dossier 2014 Txostena”. Na parte musical –impresa a tou color- destaquen bandes folk y rock que tienen nuevu material discográficu, xunto con otres que yá collaboren dende l’añu pasáu con Ixuxú. La otra parte –impresa nun cartafueyu independiente- ye una amuesa de charres y proyecciones alrodiu temátiques culturales y sociales asturianes pa la so divulgación pel País Vascu.

A la fin, un total de 32 páxines que busquen amenorgar les carencies que tien la música asturiana pa salir fuera de les sos llendes, visibilizar Asturies ante’l país vecín y captar l’interés d’árees municipales de Cultura, festivales, gaztetxes, comisiones de fiestes, asociaciones, centros asturianos… pa que contraten dalgunes de les propuestes del dossier y les incluyan dientro de la so programación sociocultural.

Gracies al dossier del añu pasáu, esta asociación consiguió que La Tarrancha actuara nel Teatru municipal de Gernika, que’l próximu mayu fáigase un intercambiu cultural ente L.lena y Amorebieta y que Skama la Rede, Skontra, Adizión Etílika y K-Nalón tocaran en dellos gaztetxes. Otros de los sos conteníos, como delles proyecciones y les charres sobre llingua asturiana, movimientos sociales y modelos de fútbol popular, tamién llegaron a Euskal Herria.

Autoxestionáu
Una vegada más, los 500 exemplares d’esti dossier vuelven editase de forma autoxestionada dafechu, ensin recurrir a nenguna ayuda pública pa la so fechura. Los gastos d’impresión, realización, traducción y distribución cúbrese coles abondes actividaes que fai Ixuxú Asturies-Euskal Herria elkartea y gracies a los grupos y persones que se fixeron socies d’esti proyectu. /descargar dossier 2014 txostena/

_________________________________________________________________

Ixuxú edita un nuevo dossier para difundir música, cultura y aspectos sociales asturianos en Euskal Herria. El “Dossier 2014 Txostena” recopila 17 grupos, 9 proyecciones y 18 charlas para intentar que se programen en infraestructuras socioculturales vascas.

Ixuxú Asturies-Euskal Herria elkartea, la asociación de asturianos emigrados a Euskal Herria que hace de puente sociocultural entre los dos pueblos, acaba de publicar una nueva edición de su dossier. En él, se recopilan grupos de música, charlas y proyecciones de Asturies para darlos a conocer ante el público vasco. También tiene por objetivo conseguir que se programe alguno de sus contenidos en las infraestructuras socioculturales donde se difunde.

17 grupos de música, 9 proyecciones y 18 charlas sobre lengua, cultura, historia, música y movimientos sociales forman el “Dossier 2014 Txostena”. En la parte musical –impresa a todo color- destacan bandas folk y rock que tienen nuevo material discográfico, junto a otras que ya colaboran desde el año pasado con Ixuxú. La otra parte –impresa en un cuadernillo independiente- es una muestra de charlas y proyecciones que abarcan temáticas culturales y sociales asturianas su divulgación por el País Vasco.

En definitiva, un total de 32 páginas que buscan reducir las carencias que tiene la música asturiana para salir fuera de sus fronteras, visibilizar Asturies ante el país vecino y captar el interés de áreas municipales de Cultura, festivales, gaztetxes, comisiones de fiestas, asociaciones, centros asturianos… para que contraten algunas de las propuestas del dossier y las incluyan dentro de su programación sociocultural.

Gracias al dossier del año pasado, esta asociación ha conseguido que La Tarrancha actuara en el Teatro municipal de Gernika, que el próximo mayo se haga un intercambio cultural entre L.lena y Amorebieta y que Skama la Rede, Skontra, Adizión Etílika y K-Nalón tocaran en varios gaztetxes. Otros de sus contenidos, como varias proyecciones y las charlas sobre lengua asturiana, movimientos sociales y modelos de fútbol popular, también llegaron a Euskal Herria.

Autogestionado
Una vez más, los 500 ejemplares de este dossier vuelven a editarse de forma totalmente autogestionada, sin recurrir a ninguna ayuda pública para su realización. Los gastos de impresión, realización, traducción y distribución se cubren con las numerosas actividades que realiza Ixuxú Asturies-Euskal Herria elkartea y gracias a los grupos y personas que se han hecho socias de este proyecto. /descargar dossier 2014 txostena/

 

txostenaportada

Anuncios

Responder

Introduce tus datos o haz clic en un icono para iniciar sesión:

Logo de WordPress.com

Estás comentando usando tu cuenta de WordPress.com. Cerrar sesión / Cambiar )

Imagen de Twitter

Estás comentando usando tu cuenta de Twitter. Cerrar sesión / Cambiar )

Foto de Facebook

Estás comentando usando tu cuenta de Facebook. Cerrar sesión / Cambiar )

Google+ photo

Estás comentando usando tu cuenta de Google+. Cerrar sesión / Cambiar )

Conectando a %s