Xera estrena espectáculo en sonido cuadrofónico

Xera2014no titEl grupo de nu-folk Xera presenta un nuevo  formato reducido de sonido surround enfocado a las salas de conciertos, “Xera 4.1”. Lo hacen tras la presentación del espectáculo “Llume” en sonido surround 5.1 (Premio AMAS a mejor directo 2012) en el Centro Niemeyer (2012) y el Teatro Campoamor (2013).

El repertorio de “Xera 4.1” repasará los temas de sus tres discos (Lliendes, Tierra y Llume), por lo que será la primera vez que canciones como “Dúrmite” o “Lliendes” suenen en sonido surround.

El próximo 4 de abril en la recién estrenada Sala Sir Live de Oviedo, el público asturiano podrá disfrutar de una experiencia sonora única. Esta vez no habrá colaboradores, ni proyecciones, solo música en sonido cuadrafónico.

¿Qué es un concierto cuadrofónico?
La cuadrafonía es la primera expresión de sonido envolvente que se conoce. En ella se emplean dos fuentes de sonido independientes frontales (como el estéreo convencional) y otras dos fuentes independientes traseras al espectador.

En esta ocasión, Xera adapta su sonido envolvente a nuevas condiciones que faciliten al público poder disfrutar de lo más cercano al 5.1 sin tener que esperar a un evento especial. Una fórmula que abre las puertas al sonido envolvente de Xera en las salas de conciertos.

El concierto será el 4 de abril en la Sala Sir Live de Oviedo (C/ Eugenio Tamayo, 3) a partir de las 21:30 horas.
______________________________________________________________

Xera estrena espectáculu en soníu cuadrofónicu

El grupu nu-folk Xera presenta un nuevu formatu reducíu de soníu surround con vistes a les sales de conciertos, “Xera 4.1”. Faenlo tres la presentación del espectáculu “Llume” en soníu surround 5.1 (Premiu AMAS a meyor direutu 2012) nel Centro Niemeyer (2012) y nel Teatru Campoamor (2013),

El repertoriu repasará los sones de sus tres discos (Lliendes, Tierra y Llume), polo que será la primera vegada que sones como “Dúrmite” o “Lliendes” suenen en cuadrafónico.

El prósimu 4 d’abril na recién estrenada Sala Sir Live d’Uviéu el públicu asturianu podrá disfrutar duna esperiencia sonora única. Esta vegada no habrá colaboradores, ni proyecciones, solo música en soníu cuadrafónicu.

¿Qué ye un conciertu cuadrofónicu?
La cuadrafonía ye la primera espresión de soníu envolvente que se conoz. Nella empléguense dos fuentes de soníu independientes frontales (como’l estéreo convencional) y otres dos fuentes independientes traseres al espectador.

Nesta ocasión, Xera adapta’l so soníu envolvente a nueves condiciones que faciliten al públicu poder disfrutar de lo más cercanu al 5.1 ensin tener qu’esperar a un eventu especial. Una fórmula qu’abre les puertes al soníu envolvente de Xera nes sales de conciertos.

El conciertu será’l 4 d’abril na Sala Sir Live d’Uviéu (C/ Eugenio Tamayo, 3) a partir de les 21:30 hores.

Anuncios

Responder

Introduce tus datos o haz clic en un icono para iniciar sesión:

Logo de WordPress.com

Estás comentando usando tu cuenta de WordPress.com. Cerrar sesión / Cambiar )

Imagen de Twitter

Estás comentando usando tu cuenta de Twitter. Cerrar sesión / Cambiar )

Foto de Facebook

Estás comentando usando tu cuenta de Facebook. Cerrar sesión / Cambiar )

Google+ photo

Estás comentando usando tu cuenta de Google+. Cerrar sesión / Cambiar )

Conectando a %s