Skontra y La Tarrancha representen a Asturies nel EHrZ

ehrzEl EHrZ ye un concursu de grupos de música de naciones ensin estáu. Los votos al traviés d’Internet van decidir el premiu de tocar nel Euskal Herria Zuzenean, principal festival del País Vascu francés, y apaecer nun recopilatoriu.

Sofitar y espardir la creación musical de les cultures oprimíes o ensin estáu. Esi ye l’oxetivu de EHrZ, concursu musical nel qu’Asturies va tar representada poles bandes punk-folk Skontra y ska-fusión La Tarrancha. El doble premiu ye participar nun recopilatoriu xunto a 20 grupos y tocar nel festival Euskal Herria Zuzenean (EHZ). El xuráu va formalu Fermin Muguruza y otros músicos vascos, amás del votu popular al traviés de la web.

Con 20 años de camín, Euskal Herria Zuzenean ye’l principal festival euskaldun de Iparralde (País Vascu francés). Cinco son los años que lleva entamando’l EHrZ, un concursu que per primer vegada amplíase a grupos d’otres cultures y llingües minorizaes amás de la vasca. Bretones, catalanes, corsos, occitanos, gallegos, quebequeses… un total de 77 bandes van participar nesti eventu.

Los representantes d’Asturies van ser Skontra colos cantares “Billete ensin vuelta”, “Nun se pue” y “Unidá”; y La Tarrancha con “De Tazones a Candás”, “Cántame” y “Somos”. Amás de por cantar n’asturianu, otru de les razones que-yos dio la posibilidá de formar parte d’esti concursu ye’l de cumplir el requisitu de tener tola so obra con llicencia Creative Commons y nun pertenecer a nenguna sociedá privada de xestión de derechos d’autor.

Votaciones y xuráu
Dende’l martes 18 de marzu y hasta’l próximu 15 d’abril pueden facese les votaciones al traviés de la web del festival. El públicu va decidir la metá de los votos; la otra metá va facelo un xuráu formáu polos músicos Fermin Muguruza (Kortatu, Negu Gorriak…), Igor Otsoa (Oreka TX) y Jurgi Erkiza (Willis Drummond). El 1 de mayu van decidise los 20 grupos que van integrar el recopilatoriu y el 28 de xunu van actuar nel EHZ Festibala, que se cellebra en Lekorne.

La inscripción de Skontra y La Tarrancha nesti concursu fíxose gracies a la xestión d’Ixuxú Asturies-Euskal Herria elkartea, l’asociación d’asturianos emigraos al País Vascu que fai de ponte sociocultural ente los dos países.

_____________________________________________________

Skontra y La Tarrancha representan a Asturies en EHrZ, concurso de grupos de música de naciones sin estado. Los votos a través de Internet decidirán el premio de tocar en el EHZ, principal festival del País Vasco francés, y aparecer en un recopilatorio

Apoyar y difundir la creación musical de las culturas oprimidas o sin estado. Ese es el objetivo de EHrZ, concurso musical en el que Asturies estará representada por las bandas punk-folk Skontra y ska-fusión La Tarrancha. El doble premio es participar en un recopilatorio junto a 20 grupos y tocar en el festival Euskal Herria Zuzenean (EHZ). El jurado lo formará Fermin Muguruza y otros músicos vascos, además del voto popular a través de la web.

Con 20 años de trayectoria, Euskal Herria Zuzenean es el principal festival euskaldun de Iparralde (País Vasco francés). Cinco son los años que lleva organizando el EHrZ, un concurso que por primera vez se amplía a grupos de otras culturas y lenguas minorizadas además de la vasca. Bretones, catalanes, corsos, occitanos, gallegos, quebequeses… un total de 77 bandas participarán en este evento.

Los representantes de Asturies serán Skontra con las canciones “Billete ensin vuelta”, “Nun se pue” y “Unidá”; y La Tarrancha con “De Tazones a Candás”, “Cántame” y “Somos”. Además de por cantar en asturiano, otro de los factores que les ha dado la posibilidad de formar parte de este concurso es el de cumplir el requisito de tener toda su obra con licencia Creative Commons y no pertenecer a ninguna sociedad privada de gestión de derechos de autor.

Votaciones y jurado
Desde el martes 18 de marzo y hasta el próximo 15 de abril se pueden hacer las votaciones a través de la web del festival. El público decidirá la mitad de los votos; la otra mitad lo hará un jurado formado por los músicos Fermin Muguruza (Kortatu, Negu Gorriak…), Igor Otsoa (Oreka TX) y Jurgi Erkiza (Willis Drummond). El 1 de mayo se decidirán los 20 grupos que integrarán el recopilatorio y el 28 de junio actuarán en el EHZ Festibala, que se celebra en Lekorne.

La inscripción de Skontra y La Tarrancha en este concurso se ha hecho gracias a la gestión de Ixuxú Asturies-Euskal Herria elkartea, la asociación de asturianos emigrados al País Vasco que hace de puente sociocultural entre los dos países.

Anuncios

Responder

Introduce tus datos o haz clic en un icono para iniciar sesión:

Logo de WordPress.com

Estás comentando usando tu cuenta de WordPress.com. Cerrar sesión / Cambiar )

Imagen de Twitter

Estás comentando usando tu cuenta de Twitter. Cerrar sesión / Cambiar )

Foto de Facebook

Estás comentando usando tu cuenta de Facebook. Cerrar sesión / Cambiar )

Google+ photo

Estás comentando usando tu cuenta de Google+. Cerrar sesión / Cambiar )

Conectando a %s