Proyección de Zuloak en Xixón y Emarock n’Uviéu

emarock2
[n’ast] El papel de la muyer na música vasca llega a Asturies con una esposición y dos películes-documentales.
“Zuloak” de Fermin Muguruza y la esposición-documental “Emarock” complementen los conciertos de Zea Mays

Coincidiendo coles primeres actuaciones n’Asturies de Zea Mays –la banda referencial del rock-pop en euskera-, Ixuxú Asturies-Euskal Herria elkartea entama otres actividaes coles mires de reflexar el papel de la muyer na música vasca. Pa ello va proyectase la película “Zuloak” de Fermin Muguruza y el documental “Emarock”; amás d’esibir la esposición del mesmu nome.

El miércoles 27 a les 20.00 va emitise “Zuloak”  nel Café Dam de Xixón.  Na so nueva película-documental, el músicu Fermin Muguruza sigue la trayectoria de la banda de rock Zuloak -formada dafechu por muyeres- pa reivindicar l’aportación d’otres importantes artistes musicales del País Vascu. Con 8 nominaciones a los Goya, “Zuloak” (‘Furacos’, n’asturianu) ye una hora y media de secuencies qu’amuesen les vicisitúes y ésitos del grupu intencionadamente creáu; pero tamién entrevistes inédites a otres muyeres que protagonicen l’actual escena musical vasca.

Per otru llau, dende esti llunes y hasta el próximu domingu, el CSOA La Madreña va acoyer la esposición “Emarock”. L’amuesa fotográfica busca sofitar, visibilizar y normalizar la música fecha por muyeres. Amás, el sábadu 30 a les 18.00 va proyectase’l documental del mesmu nome. Con subtítulos n’asturianu -ensertaos por Iniciativa pol Asturianu-, la obra analiza al traviés d’entevistes el por qué de la escasa presencia femenina nel rock vascu.

Conciertu de Zea Mays
Los conciertos de Zea Mays van unir estos dos actividaes. Aiora Renteria ye la cantante d’esta banda y una de les voces que protagonicen los documentales a proyectar. Sobre l’escenariu  al mandu del so grupu -ún de los más importantes del rock en euskera- va vése-y el vienres 29 na Sala The Class de Xixón y el sábadu 30 nel CSOA La Madreña d’Uviéu. Van acompañar les actuaciones el pop-rock de Bonu y el ska-fusión de La Tarrancha respectivamente.

________________________________________________________________

[cast] El papel de la mujer en la música vasca llega a Asturies con una exposición y dos películas-documentales. “Zuloak” de Fermin Muguruza y la exposición-documental “Emarock” complementan los conciertos de Zea Mays

Coincidiendo con las primeras actuaciones en Asturies de Zea Mays –la banda referencial del rock-pop en euskera-, Ixuxú Asturies-Euskal Herria elkartea organiza otras actividades con el objetivo de reflejar el papel de la mujer en la música vasca. Para ello se proyectará la película “Zuloak” de Fermin Muguruza y el documental “Emarock”; además de exhibir la exposición del mismo nombre.

El miércoles 27 a las 20.00 se emitirá  “Zuloak” en el Café Dam de Xixón.  En su nueva película-documental, el músico Fermin Muguruza sigue la trayectoria de la banda de rock Zuloak -formada íntegramente por mujeres- para reivindicar la aportación de otras importantes artistas musicales del País Vasco. Con 8 nominaciones a los Goya, “Zuloak” (‘Agujeros’, en castellano) es una hora y media de secuencias que muestran las vicisitudes y éxitos del grupo intencionadamente creado; pero también entrevistas inéditas a otras mujeres que protagonizan la actual escena musical vasca.

Por otro lado, desde este lunes y hasta el próximo domingo, el CSOA La Madreña acogerá la exposición “Emarock”. La muestra fotográfica busca apoyar, visibilizar y normalizar la música hecha por mujeres. Además, el sábado 30 a las 18.00 se proyectará el documental del mismo nombre. Con subtítulos en asturiano –insertados por Iniciativa pol Asturianu-, la obra analiza a través de entrevistas el por qué de la escasa presencia femenina en el rock vasco.

Concierto de Zea Mays
Los conciertos de Zea Mays unirán estas dos actividades. Aiora Renteria es la cantante de esta banda y una de las voces que protagonizan los documentales a proyectar. Sobre el escenario al frente de su grupo -uno de los más importantes del rock en euskera- se le verá el viernes 29 en la Sala The Class de Xixón y el sábado 30 en el CSOA La Madreña de Uviéu. Acompañarán las actuaciones el pop-rock de Bueno y el ska-fusión de La Tarrancha respectivamente.

Anuncios

Responder

Introduce tus datos o haz clic en un icono para iniciar sesión:

Logo de WordPress.com

Estás comentando usando tu cuenta de WordPress.com. Cerrar sesión / Cambiar )

Imagen de Twitter

Estás comentando usando tu cuenta de Twitter. Cerrar sesión / Cambiar )

Foto de Facebook

Estás comentando usando tu cuenta de Facebook. Cerrar sesión / Cambiar )

Google+ photo

Estás comentando usando tu cuenta de Google+. Cerrar sesión / Cambiar )

Conectando a %s