Zea Mays n’Asturies

zeamays1
[n’ast] La banda referencial del rock-pop n’euskera, Zea Mays, actúa per primer vegada n’Asturies.
El grupu va dar en payares dos conciertos especiales en Xixón y Uviéu enantes del entamu de la xira de “Da”, el so séptimu discu.

Falar de Zea Mays ye sinónimu de falar d’una de les bandes más importantes del rock n’euskera. Milenta seguidores y discos vendíos; exitoses xires pel País Vascu, Europa y Xapón; aclamaos pola prensa musical; más de 700.000 visites a los sos videoclips… Una sólida trayectoria pa un grupu que lleva arrasando dende 1997. Los sos emotivos cantares y la fuercia de la so puesta n’escena, aporten agora a Asturies per primer vegada.

DA ye’l nuevu discu de los bilbaínos. Séptimu trabayu d’un grupu de rock compautu con una cantante terrible; arriquecíu amás pola mano de Dave M. Allen, prestixosu productor inglés que trabayó con bandes como The Cure o Depeche Mode. DA (“Ye”, n’asturianu) va ver la lluz el 7 payares y va pisar los escenarios del País Vascu n’avientu. Enantes, va tener una parada inusual: unes actuaciones especiales en Xixón y Uviéu.

El 29 payares en la sala The Class de Xixón y el 30 nel CSOA La Madreña, van cellebrase estos conciertos. El primero xunto al pop-rock de los asturianos Bueno, que van adelantar parte de lo que sedrá la so segunda referencia discográfica; el segundu acompañaos del ska-fusión de La Tarrancha.

Dos escenarios estremaos, dos públicos distintos. Un puntu común: la pluralidá del estilu de Zea Mays, aptu pa tolos públicos. Una oportunidá pa sintir n’Asturies el testimoniu sonoru del actual rock en llingua vasca.

Proyección de documentales
Amás de los conciertos, va proyectase’l documental alrodiu música y muyer n’Euskal Herria: “Zuloak”, de Fermin Muguruza; y “Emarock”, dirixíu por Saioa Cabañas y que va cuntar con subtítulos n’asturianu pa la so primera emisión fuera del País Vascu.

Les actividaes tán organizaes por Ixuxú Asturies-Euskal Herria elkartea –asociación d’asturianos nel País Vascu que fomenta la cultura de los dos pueblos-, xunto cola productora asturiana Algamar Producciones, la vasca Promomusika y el CSOA La Madreña.

_______________________________________________________


[cast] La banda referencial del rock-pop en euskera, Zea Mays, actúa por primera vez en Asturies.
El grupo dará en noviembre dos conciertos especiales en Xixón y Uviéu antes del comienzo de la gira de “Da”, su séptimo disco.

Hablar de Zea Mays es sinónimo de hablar de una de las bandas más importantes del rock en euskera. Cientos de miles de seguidores y discos vendidos; exitosas giras por el País Vasco, Europa y Japón; aclamados por la prensa musical ; más de 700.000 visitas a sus videoclips… Una sólida trayectoria para un grupo que lleva arrasando desde 1997. Sus emotivas canciones y la fuerza de su puesta en escena, llegan ahora a Asturies por primera vez.

DA es el nuevo disco de los bilbaínos. Séptimo trabajo de un grupo de rock compacto con una cantante formidable; enriquecido además por la mano de Dave M. Allen, prestigioso productor inglés que ha trabajado con bandas como The Cure o Depeche Mode. DA (“Es”, en castellano) verá la luz el 7 de noviembre y pisará los escenarios del País Vasco en diciembre. Pero antes, tendrá una parada inusual: unas actuaciones especiales en Xixón y Uviéu.

El 29 de noviembre en la sala The Class de Xixón y el 30 en el CSOA La Madreña, se celebrarán estos conciertos. El primero junto al pop-rock de Bueno, que adelantará parte de lo que será su segunda referencia discográfica; el segundo acompañados del ska-fusión de La Tarrancha.

Dos escenarios diferentes, dos públicos distintos. Un punto común: la versatilidad del estilo de Zea Mays, apto para todos los públicos. Una oportunidad para escuchar en Asturies el testimonio sonoro del actual rock en lengua vasca.

Proyección de documentales
Además de los conciertos, se proyectará el documental sobre música y mujer en Euskal Herria: “Zuloak”, de Fermin Muguruza; y “Emarock”, dirigido por Saioa Cabañas y que contará con subtítulos en asturiano para su primera emisión fuera del País Vasco.

Las actividades están organizadas por Ixuxú Asturies-Euskal Herria elkartea -asociación de asturianos en el País Vasco que fomenta la cultura de los dos pueblos-, junto con la productora asturiana Algamar Producciones, la vasca Promomusika y el CSOA La Madreña.

Anuncios

Responder

Introduce tus datos o haz clic en un icono para iniciar sesión:

Logo de WordPress.com

Estás comentando usando tu cuenta de WordPress.com. Cerrar sesión / Cambiar )

Imagen de Twitter

Estás comentando usando tu cuenta de Twitter. Cerrar sesión / Cambiar )

Foto de Facebook

Estás comentando usando tu cuenta de Facebook. Cerrar sesión / Cambiar )

Google+ photo

Estás comentando usando tu cuenta de Google+. Cerrar sesión / Cambiar )

Conectando a %s