Abiertu’l plazu pa inscribise nel viaxe pa la Topaketa/Alcuentru

topateka_web_04
El 2 de marzu va cellebrase en Vitoria/Gasteiz la “Topaketa/Alcuentru Asturies-Euskal Herria”, una xornada nel Gaztetxe de Gasteiz que va recoyer distintes actividaes sociales y culturales rellacionaes con Asturies. Pa facilitar la participación de la xente asturiano nesti alcuentru, ta entamáu un viaxe ida-vuelta del que yá ta abiertu’l plazu d’inscripción.

La “Topaketa/Alcuentru Asturies-Euskal Herria”, ye una xornada sociocultural entamada ente Ixuxú Asturies-Euskal Herria elkartea, el Centru Social La Semiente y el Gaztetxe de Gasteiz. Nella, va haber actos dende pela mañana hasta la madrugada coles mires de dar a conocer distintos aspectos de la realidá asturiana en Euskal Herria y estrechar llazos ente persones y colectivos sociales y culturales de los dos países.

Pasucais, xinta popular, mercadín de colectivos asturianos, una mesa redonda entitulada “Asturies existe y resiste: luchas y movimientos sociales en Asturies” -que va abarcar el movimientu sindical, el de reivindicación llingüística, y el del nacionalismu y la izquierda soberanista-, un conciertu ska del grupu asturianu La Tarrancha y de los donostiarras Skakeitan y una folixa internacionalista, van ser les actividaes del día.

Bus dende La Semiente
Pa fomentar la participación de les persones d’Asturies nesta xornada, el Centru Social La Semiente entama un viaxe n’autobús. El plazu d’inscripción va tar abiertu hasta’l próximu 24 de febreru –anque los organizadores piden a los y les interesaes que s’apunten cuanto antes pa saber si va facer falta más d’un autobús-, y por un preciu de 20 euros inclúise’l viaxe, la xinta y el conciertu.

L’autobús va salir de L’Entregu a les siete de la mañana del 2 de marzu y va tornar de Vitoria/Gasteiz a les cuatro la madrugada. Pel mediu, van facese paraes en La Felguera, El Berrón –parada na que se deberíen xubir los y les uvieínes interesaes- y Xixón.

P’acutar plaza hai qu’unviar un corréu a lasemiente@hotmail.com y ha pagase per adelantao en La Semiente los miércoles y xueves de 17.30 a 19.30 o nel Centru Social Sestaferia de Xixón.
____________________________________________________________________

[cast] Abierto el plazo para inscribirse en el viaje organizado para la “Topaketa/Alcuentru Asturies-Euskal Herria”

El 2 de marzo se celebrará en Vitoria/Gasteiz la “Topaketa/Alcuentru Asturies-Euskal Herria”, una jornada en el Gaztetxe de Gasteiz que aglutinará diferentes actividades sociales y culturales relacionadas con Asturies. Para facilitar la participación de la gente asturiana en este encuentro, está organizado un viaje ida-vuelta del que ya está abierto el plazo de inscripción.

La “Topaketa/Alcuentru Asturies-Euskal Herria”, es una jornada sociocultural organizada entre Ixuxú Asturies-Euskal Herria elkartea, el Centru Social La Semiente y el Gaztetxe de Gasteiz. En ella, habrá actos desde por la mañana hasta la madrugada con el objetivo de dar a conocer distintos aspectos de la realidad asturiana en Euskal Herria y estrechar lazos entre personas y colectivos sociales y culturales de los dos países.

Pasacalles, comida popular, mercadillo de colectivos asturianos, una mesa redonda titulada “Asturies existe y resiste: luchas y movimientos sociales en Asturies” -que abarcará el movimiento sindical, el de reivindicación lingüística, y el del nacionalismo y la izquierda soberanista-, un concierto ska del grupo asturiano La Tarrancha y de los donostiarras Skakeitan y una fiesta internacionalista, serán las actividades del día.

Bus desde La Semiente
Para fomentar la participación de las personas de Asturies en esta jornada, el Centru Social La Semiente organiza un viaje en autobús. El plazo de inscripción estará abierto hasta el próximo 24 de febrero –aunque los organizadores piden a los y las interesadas que se apunten cuanto antes para saber si hará falta más de un autobús-, y por un precio de 20 euros se incluyen el viaje, la comida y el concierto.

El autobús saldrá de L’Entregu a las siete de la mañana del 2 de marzo y regresará de Vitoria/Gasteiz a las cuatro de la madrugada. Por el medio, se realizarán paradas en La Felguera, El Berrón –parada en la que se deberían subir los y las ovetenses interesados- y Xixón.

Para reservar plaza hay que enviar un correo a lasemiente@hotmail.com y se pagará por adelantado en La Semiente los miércoles y jueves de 17.30 a 19.30 o en el Centru Social Sestaferia de Xixón.

Anuncios

Responder

Introduce tus datos o haz clic en un icono para iniciar sesión:

Logo de WordPress.com

Estás comentando usando tu cuenta de WordPress.com. Cerrar sesión / Cambiar )

Imagen de Twitter

Estás comentando usando tu cuenta de Twitter. Cerrar sesión / Cambiar )

Foto de Facebook

Estás comentando usando tu cuenta de Facebook. Cerrar sesión / Cambiar )

Google+ photo

Estás comentando usando tu cuenta de Google+. Cerrar sesión / Cambiar )

Conectando a %s